loading...
مجله تفریحی فانوس شب
امیرارسلان بازدید : 142 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

ب دوستم میگم دیروز داشت راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد گورخره رو گرفت...با حالت تعجب برگشته میگه:خوب بقیه گور خرا فرار کردن؟ میگم:پ ن پ گوشی هاشونو درآوردن فیلم گرفتن بلوتوث کنن برا بقیه حیوونا! ‏

رفتم آزمايش ادرار يارو ميگه ادراره ميگم : پ نه پ 
سكنجبین برو كاهو بيار بزنيم توش بخوريم
خخخخخخخ !!!

پسر برادرم تازه ب دنیا اومده آوردیمش خونه خوابیده.چنتا از فکوفامیلامون اومدن میگن نینی خوابه میگم پ ن پ گفتن واسه بار اول بردیش خونه 8 ساعت بزنیدش برق شارژ ش..

از دستشویی اومدم بیرون همکارم منتظر وایستاده منو دیده میگه تو بودی تو دستشویی ؟؟ میگم پ ن پ 3 نفر دیگه هم هست من اول شدم!!!

دارم رو تردمیل عین خر مدووم یارو میگه اینجوری میدویی لاغر کنی؟؟ میگم پ ن پ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم!

زنگ زدم عكاسي نوبت بگيرم واسه عكس گرفتن دختره گوشي رو برداشته ميگم: ببخشيد خانوم امروز وقت خالي كي دارين؟ ميگه:واسه عكس گرفتن؟ ميگم:پ ن پ واسه اينكه با خونواده خدمت برسيم!!! بعد مي خنده ميگه:6وقت داريم ...ميگم: قبل از 6 هم كسي نوبت داره؟ ميگه: پ ن پ امروز رو كلا واسه همسر اينده ام خالي كردم!!! 

امروز 50 متردنبال تاکسی دویدم .بعدراننده نگه داشت وگفت میخوای سوار بشی.گفتم پ ن پ ...............فقط میخواستم سفر خوشی رو برات ارزو کنم

داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت
همسایمون می گه به سلامتی تشریف می برید مسافرت؟
پ ن پ ماشینمون بی تابی می کنه اومدیم پیشش زندگی کنیم تنها نباشه :|

با بابام رفتیم بنگاه میگم آقا مزرعه دارین؟ میگه میخواین بخرین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما مترسکیم اومدیم دنبال کار،گفتیم مارو تو یه مزرعه ای چیزی نصب کنید..!

دیروز توی یه دعوا یک په نه په شنیدم خیلی باحال بود:
اولی : میدونستی خیلی خری؟!
دومی : په نه په فکر کردی فقط خودت خری!!!
خدایا این هم وطنان شاد رو از ما نگیر :))

مامانم بهم میگه ی لیوان آب بده 
بهش میگم میخوای بخوری؟؟؟؟؟؟
میگه پ ن پ میخوام باهاش حموم کنم ...
مادرا جدیداً اعصاب ندارنا به تفکرات ما جووونا تو جه نمیکنن اصن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آهنگ جدید,اس ام اس جدید,جوک,داستان کوتاه, متن تبریک,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول,عکس جدید,عاشقانه,متن وعکس,دانلود اهنگ,عاشقانه سایت.عکس عاشقونه.غمگین.اس ام اس فاز سنگین.زناشویی.مد.زیبایی.اشپزی.بیوگرافی.عکس بازیگران.بزرگترین سایت تفریحی ایران.جدیدترین اهنگ.سایت فانوس/طایفه جهانتغ.جهانتیغ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2385
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 330
  • بازدید امروز : 2,692
  • باردید دیروز : 776
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,070
  • بازدید ماه : 5,070
  • بازدید سال : 92,891
  • بازدید کلی : 1,386,591
  • کدهای اختصاصی