loading...
مجله تفریحی فانوس شب
امیرارسلان بازدید : 160 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

دلتنگی یعنی فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !
.
.
دلتنگی مثل کوفتگی تصادفه
اولش بدنت گرمه حالیت نیست ولی یه دفعه دردش شروع میشه و تازه میفهمی چی به سرت اومده !
فرستنده : نیما۸۶۱
.
.
کاش به جای “دلم” گلویم “تنگ” میشد
هوا نمی ریسید و خلاص …
.
.
خدایا این روزها کمی مرا تلاوت کن
شاید ختم شد جز هزارم دلتنگی ام !
.
.
دلتنگ روزهایی هستم که معنای خداحافظ ، تا فردا بود …
.
.
همه چیز با تو شروع شد اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود حتی همین دلتنگی های من !
فرستنده : سارا
.
.
از اینجا که هستم تا آنجا که هستی ، وجب به وجب دلتنگم !
فرستنده : سعیدبرای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ؛ دلتنگی یعنی تو نیستی !

.
.
دلم تنگ است ، تو بیا بشکاف و دوباره کوک بزن !
فرستنده : سولماز
.
.
دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تمام دنیا …
.
.
دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ، باران که جای خود دارد !
.
.
دلتنگم مثل ماه که بدون نیمه اش هر شب لاغرتر می شود !
.
.
نمیدانم چه رابطه ای ست بین نبودنت با رنگها ؟
دلتنگ تو که می شوم زندگی ام سیاه می شود !!!
.
.
وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ، این بغض لعنتی است …دلتنگی ، پیچیده نیست …

یک دل …
یک آسمان …
یک بغض …
و آرزوهای ترک خورده !
.
.
روزهای سختی رو میگذرونم !!!
وقتی که نیستی همه چیز تنگ میشود
نفسم
دنیایم
دلم !
.
.
دلتنگی همیشه همراهم می آید ، مثل سایه بی ردپا …
.
.
دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی ، بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشکهای لعنتی …
.
.
چه سر به راه است …
دلتنگی را میگویم !
از گوشه ی دلم جُم نمیخورد …
.
.
امروز دوبار دلتنگ شدم ! یک بار برای تو و یک بار برای تو !!!
اول برای نداشتنت ، دوم برای نداشتنم …
دوستت دارم و نداری ام !
می روم و میدانم که تو زودتر رفته ای …
.
.
دلتنگی خیابان شلوغی است که تو در میانه اش ایستاده باشی
ببینی می آیند
ببینی می روند
و تو همچنان ایستاده باشیای کاش روزهای دلتنگی من هم مثل دوست داشتن های تو کوتاه میشد …

.
.
آن چیزی که تنگ شده دل است برای تو و جهان است برای من …
جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد ، مثلا آغوش تو ؛ جان میدهد برای جان دادن …
.
.
چقدر دلتنگ حضورت هستم ؛ کاش تصویرت نفس می کشید …
.
.
نم کشیده ام بر دیوار اتاق بس که لحظه های دور بودنت را قطره هایی از باران دلتنگی باریده ام روی آن به یادگار …
.
.
دلتنگی حس عجیبی است که گاهی “تـــو” را به یادم می آورد …
گاهی یعنی همیشه ، گاهی یعنی الان …
.
.
با همه ی وجودت دلتنگشی ، شماره اش رو هم میگیری اما دکمه ی سبز رو فشار نمیدی چون میدونی اون خیلی پیش از این حرفا فراموشت کرده !!!می دونی دلتنگی یعنی چی ؟

دلتنگی یعنی اینکه بشینی با یادش به خاطراتت فک کنی …
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد شروع اشکهای لعنتی …
.
.
یه آدمایی هستن که دلت رو واسه آدمایی که نیستن تنگ می کنن …
.
.
“دل”
این کلمه ی بی نقطه ، گاهی برایت تنگ می شود تا حد یک نقطه …
.
.
دلتنگی های من به تو رفته اند …
آرام می آیند ، در سینه می نشینند ، دیگر نمی روند !
.
.
دلم تنگ می شود گاهی برای
یک «دوستت دارم» ساده
دو «فنجان قهوه ی داغ»
سه «روز» تعطیلی در زمستان
چهار «خنده ی بلند»
و پنج « انگشت » دوست داشتنی !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آهنگ جدید,اس ام اس جدید,جوک,داستان کوتاه, متن تبریک,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول,عکس جدید,عاشقانه,متن وعکس,دانلود اهنگ,عاشقانه سایت.عکس عاشقونه.غمگین.اس ام اس فاز سنگین.زناشویی.مد.زیبایی.اشپزی.بیوگرافی.عکس بازیگران.بزرگترین سایت تفریحی ایران.جدیدترین اهنگ.سایت فانوس/طایفه جهانتغ.جهانتیغ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2385
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 298
  • بازدید امروز : 556
  • باردید دیروز : 690
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,158
  • بازدید ماه : 2,158
  • بازدید سال : 89,979
  • بازدید کلی : 1,383,679
  • کدهای اختصاصی