loading...
مجله تفریحی فانوس شب
امیرارسلان بازدید : 217 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

سلام برخوشگل ترین.باحال ترین.باحیاترین.خانم ترین.مهربون ترین .نازترین.عاشقترین.جیگرترین.باصفاترین دختردنیا.
خانومی من.عزیزترینم همه کسم..مهربونم .تو همچون مرواریدی هستی که درصدف دلم نهفته بودی..دریادریا رفته بودی.امواج خروشان را پشت سرنهادی.آرام آرام دراقیانوس ها.پانهادی.و سرانجام قدم درساحل وجودم نهادی..از پس خروارها شن و لای سر،برآوردی قلبم راشکافتی و خودت را.آزادکردی و مرا عاشق و چشم براهت..صدف وجودم زهراجانم،خانم من..تیکه تیکه ازپاره ی تنم.آرامش خیالم همه کسم.لحظه به لحظه وثانیه های زندگی و جوانی أم رابدرقه راهت میکنم و بخودم میبالم و به داشتن فرشته ی زمینی چون تو.که هدیه ای آسمانی ازخداوند رحیم به من هستی افتخارمیکنم.عشق رویایی من امشب شب تولدتوست..چشم هایم رابدرقه ی راهت میکنم و دراین شب سرد زمستانی با آغوش گرم چشم براهت هستم.زندگی من،زهرام،،
همیشه باش. عاشقم باش ،و بگذار چون شمعی ذره ذره وجودم را بسوزانم وخودم رافدایت کنم ،لیلی من.عشق عزیزم خانوم عزیزم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم.سالروز زمینی شدنت مبارک فرشته ی مهربونم.تولدت مبارک عشقم.بهونه ی زندگیم
.
.
.
حقارت واژه ها را وقتی دیدم
که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم
تولدت مبارک عزیزم
.
.
.
مروز برایت زیبا ترین گل های دنیا را خواهم آورد،هرچند تو مهربان تر از همه آن هایی
امروز تولد تو تولد همه خوبی هاست
.
.
.
از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم.
تولدت مبارک♥
.
.
.
سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم . . ..

image

.
.
.
ضرورت بودنت همیشگی است چه در کنار من.. و چه در خاطر من…
تولدت مبارک.
.
.
.
روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است
تولدت مبارک
.
.
.
شاید غرور…

یا شاید دل مشغولی های روز مره..اجازه نمی دهد هرروز بگویم دوستت دارم اما امروز روز توست

روز تولد بهترین بهانه برای یادآوری اینکه بی تو نمیتوانم زنده بمانم

تولدت مبارک بهانه زندگیم
.
.
.
رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم
واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم
روز آغاز زیستن مبارک
.
.
.
امشب۱۹ساله ک ستارم تواسمون نیس اخه۱۹سال پیش سفرکردبزمین.تولدت مبارک
.
.
.
گاهی مثل الآن “آرامشت”رو به هم میزنم تا بفهمی “تنها” نیستی و به یادتم! (تولدت مبارک
.
.
.
روز تولد تو
تولد همه خوبی ها و زیبائیها در زندگی من است
پاینده و خوشبخت باشی

تولدت مبارک
.
.
.
بی اجازت دفتر ۴۰برگت را دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات بکشه.

عزیزم تولدت مبارک
.
.
.
تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست
به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم
تولدت آذین زندگی ام باد
.
.
.
تولدت مبارک گل پونه ، گل عزیز من یکی یه دونه

همه ترانه هام پیشکش چشمات ، دلم میخواد فقط از تو بخونه

عزیزترینم تولدت مبارک
.
.
.
قشنگترین تصویر عمرم
عکس نازنینی از دیدن توست
خوش آهنگ عمرم
یادگار دلنشین اولین خندیدن توست
تولدت مبارک
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آهنگ جدید,اس ام اس جدید,جوک,داستان کوتاه, متن تبریک,آهنگ پیشواز ایرانسل,آوای انتظار همراه اول,عکس جدید,عاشقانه,متن وعکس,دانلود اهنگ,عاشقانه سایت.عکس عاشقونه.غمگین.اس ام اس فاز سنگین.زناشویی.مد.زیبایی.اشپزی.بیوگرافی.عکس بازیگران.بزرگترین سایت تفریحی ایران.جدیدترین اهنگ.سایت فانوس/طایفه جهانتغ.جهانتیغ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2385
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 444
  • آی پی دیروز : 330
  • بازدید امروز : 4,222
  • باردید دیروز : 776
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,600
  • بازدید ماه : 6,600
  • بازدید سال : 94,421
  • بازدید کلی : 1,388,121
  • کدهای اختصاصی